Administrativ samordnare

Geriatriska kliniken, Länssjukhuset Ryhov

Vi söker

Vi söker dig som är utbildad vårdadministratör. Du har goda IT-kunskaper och är van att arbeta i Cosmic. Erfarenhet som IT-kontaktperson och goda kunskaper i Office är meriterande. För oss är ditt engagemang viktigt och vi tror att du är en positiv person som ser möjligheter och utvecklingsmöjligheter i att arbeta hos oss. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Vi erbjuder dig

Tjänsten är tillsvidare, på heltid, dagtid måndag till och med fredag och tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete med många kontaktytor där din kompetens tas tillvara och utmanas. Som administrativ samordnare hos oss är du en viktig del i att vår verksamhet kontinuerligt förbättras och utvecklas. Du får ett självständigt arbete med stort egenansvar. Vi erbjuder dig en anställning på en klinik där vi har god sammanhållning och är ett positivt gäng. Du kommer att ha ett nära samarbete med samtliga yrkesgrupper i verksamheten.

Läs gärna mer om vilka förmåner vi erbjuder: http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/

Det här får du arbeta med

Som administrativ samordnare på geriatriska kliniken kommer du ha en viktig roll som administrativt stöd för verksamheten. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att agera sekreterare vid olika möten, publicera på intranätet, samordna flera olika administrativa ärenden. Din funktion kommer även innebära att vara IT-kontaktperson och att vara support till medarbetare. Du jobbar även med medicinsk dokumentation i journalsystemet Cosmic. Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma.

För att du ska trivas hos oss

Vi söker dig som är utbildad vårdadministratör har god förmåga att strukturera, planera och prioritera ditt arbete. Du är självgående, gillar att ta ansvar och du har lätt för att anpassa dig till nya förutsättningar. Vi värdesätter egenskaper som positiv attityd, engagemang och flexibilitet. Du ser det som en naturlig del av arbetet att ge god service och att utveckla dig och verksamheten. Du är mån om ett gott samarbete med kollegor och ledning genom ett positivt förhållningssätt.

Detta värderar vi högt

Vi är en verksamhet som strävar efter att ständigt för att höja kvalitén på omhändertagandet av våra patienter. Våra medarbetare är nyckeln till att bedriva en verksamhet med hög kvalitet. Vår utgångspunkt är alltid patienten. Vi arbetar utifrån ett personcentrerat synsätt där patientens egna resurser tas tillvara. Vår vision är att erbjuda en arbetsmiljö där våra medarbetare känner sig trygga och uppskattade och inspirerade till att göra sitt bästa. Vi är övertygade om man känner arbetsglädje så presterar man bättre - därför är vår arbetsmiljö viktig och den ska präglas av engagemang, öppen dialog och trivsel. Vi har ett gott samarbetsklimat där vi värnar om teamarbete och rätt använd kompetens. Varje yrkesgrupp ska i ökad omfattning få ägna sig åt det man är mest kompetent till att utföra.

Så här gör du om du är intresserad

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta biträdande verksamhetschef Susanne Agerbring 010-242 25 11. Facklig företrädare för Vision är Christina Flodén 010-242 15 85. Välkommen med din ansökan via länken nedan. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Sista ansökningsdag är 24 juni. Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.

Sök jobbet som Administrativ samordnare Tillbaka till lediga jobb