Projektledare Marknad med fokus på varumärkesarbete

Smålands Musik och Teater

Vi söker

Kulturhuset Spira går in i 2019 med stort fokus på varumärkesfrågor och med en vilja och ett mål att nå ännu fler människor, stora som små med vår scenkonst.

Till vår marknadsavdelning söker vi nu en projektledare som har stor erfarenhet av varumärken och dess resor, samt varumärkets påverkan på försäljningen. Vi söker dig som arbetat med ett integrerat varumärkesarbete, dvs. att arbetet gått hand i hand med den dagliga verksamheten och mot verksamhetsmålen.

Det här får du arbeta med

Vi tror att du genom din helhetssyn på kommunikation kan hitta nya strukturerade sätt, både digitalt och genom relationsmarknadsföring för att få fler människor att ta del av våra erbjudanden.

Du har relevant utbildning och/eller minst 5 års erfarenhet från arbete i liknande position. Positivt är också om du är van att arbeta i kreativa verksamheter, där det finns många idégivare. Du ingår i en avdelning om sex personer och rapporterar till marknadschef.

Du är positiv till förändringsarbete och förstår vikten av att få kollegor med på tåget.
Exempel på arbetsuppgifter:

  • Publikarbete. Kartlägga målgrupper och bearbeta dessa på för dem ett relevant sätt.
  • Varumärkesarbete tillsammans med marknadschef och övrig marknadsavdelning.
  • Relationsmarknadsföring.
  • Planering av taktisk marknadskommunikation.
  • Samarbeta med våra kollegor i branschen.

Så här gör du om du är intresserad

Sista ansökningsdag är den 24 februari 2019. Välkommen med din ansökan.
Vid frågor kontakta marknadschef Ulrika Josefsson 0704286993

Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.

Sök jobbet som Projektledare Marknad med fokus på varumärkesarbete Tillbaka till lediga jobb