Administrativ assistent

Hjälpmedelscentralen, Jönköping

Vi söker

Vi söker en administrativ assistent till vår reception på Hjälpmedelcentralen i Jönköping. Tjänsten avser en tidsbegränsad anställning under fem månader på heltid med tillträde snarast möjligen.
Du som söker har slutförd gymnasieutbildning, erfarenhet av administrativt arbete och kundbemötande. Erfarenhet av receptionsarbete är meriterande. Du har goda datorkunskaper inom programmen Excel och Word.

Vi erbjuder

På Hjälpmedelcentralen jobbar ett glatt gäng som med glädje tar emot nya personer. Vi arbetar ständigt för att verksamheten ska förbättras och vara till nytta för våra kunder.

Det här får du arbeta med

Du kommer att bemanna vår receptionen och vara den första som våra besökare möter. I arbetsuppgifterna ingår även posthantering, lokalbokningar, boka fika. Du fungerar som back-up i vår Kundservice som arbetar med beställningar och reklamationer av läkemedelsnära produkter. 

För att du ska trivas hos oss

Du har hög känsla för service med ett stort intresse av att hjälpa andra. Du är ansvarstagande och har lätt för att arbeta tillsammans med andra människor. Vi lägger stor vikt vid ett professionellt bemötande då personen i receptionen är Hjälpmedelscentralens ansikte utåt.
Vidare är du även bra på att planera, prioritera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. 

Så här gör du om du är intresserad

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef Marika Byrd, tfn 010-242 87 15.
Sista ansökningsdag är den 23 oktober. Välkommen med din ansökan!

Sök jobbet som Administrativ assistent Tillbaka till lediga jobb