Administrativ samordnare
Operations- och intensivvårdskliniken, Värnamo Sjukhus
Äntligen, chansen att jobba som administrativ samordnare på Operations- och intensivvårdskliniken är här! Är du lyhörd och relationsskapande med viljan att göra något viktigt på riktigt? Då kan det här vara jobbet för dig!
Rollen som administrativ samordnare
Vi söker dig som trivs i en administrativ och serviceinriktad roll! Som administrativ samordnare hos oss är du ett viktigt kugghjul i olika flöden på kliniken. Du koordinerar, samordnar och håller samman de administrativa arbetsuppgifterna.
Du kommer ingå i ett team om totalt tre administrativa samordnare på kliniken. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta arbete i Cosmic i en superanvändarroll men även arbete med andra administrativa uppgifter av varierande karaktär såsom protokoll, statistik, kvalitetsregister, dokumenthantering, personaladministration mm.
Din blivande arbetsplats
Vi erbjuder dig ett spännande arbete på vår toppmoderna klinik. Operations- och intensivvårdskliniken är en av sjukhusets största kliniker med ca 160 medarbetare inom intensivvård, operationssjukvård, sterilteknisk verksamhet och en administrativ enhet. Visionen är att vara en klinik i världsklass och tillsammans ger vi patienterna den bästa möjliga vården!
Kolla in och följ oss gärna på vårt instagramkonto. På instragram heter vi anopiva_vmo, där kan du se några av dina framtida kollegor och få reda på mer om vårt spännande arbete!
Din profil
Krav för tjänsten som administrativ samordnare hos oss är att du har vårdadministrativ utbildning samt kunskap i Cosmic. I denna roll ser vi gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete inom hälso- och sjukvård och det är önskvärt att du har erfarenhet av personaladministration, personalsystemet Heroma och office-paketet.
Då det ingår i ditt arbete att ha mycket kontakt med både chefer och medarbetare bör du ha lätt för att skapa goda relationer. Du är öppen, inlyssnande och ditt arbetssätt präglas av en god samarbetsförmåga. För att du ska trivas i rollen som administrativ samordnare hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan ställa om dina prioriteringar vid behov. Du har en positiv syn på nya utmaningar och anpassar dig väl till förändringar. Du har en god förmåga att självständigt driva dina arbetsprocesser framåt och ta egna initiativ för att komma vidare i arbetet. Du har en god helhetssyn och ser till verksamhetens bästa i agerande och beslut. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intresse för att utvecklas i rollen.
Vårt erbjudande till dig
Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete. Du arbetar vardagar med kontorstid. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner
Har du frågor om tjänsten?
Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Magnus Persson, telefon 010-244 73 98.
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Vår rekryteringsprocess
Sista ansökningsdag är den 30 november.
Välkommen med din ansökan!
Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
Sök jobbet som Administrativ samordnare Tillbaka till lediga jobb